poniedziałek, 5 marca 2012

Prolg?!

Ludzie myślą, że gdy masz kasę masz cały świat. Że jesteś szczęśliwa, pewna siebie, możesz mieć wszystko. Najładniejsi chłopacy przebywają z tobą na przerwach i po za szkołą. Niby rządzisz całą szkołą. I jesteś jak by ,,szlachtą" jadasz z najlepszymi w szkole, czy z nimi imprezujesz. Nie masz pieniędzy, to spadasz dla nich na samo dno. Jesteś dla nich tylko Plebs'em. Czymś co nie istnieje. A Plebs patrzy na ciebie, z zazdrością? Nienawiścią? Bo jesteś lepszy od niego? Masz ochotę czasem podejść i spytać się dla czego tak sądzi. Przecież nic nie zrobiłeś im. Ale w śród swoich też nie możesz czuć się bezpiecznie. Musisz co dzień mieć nowe buty, itp. Nie na widzę tego. Jestem lubiana bo jestem kapitanem cheerederek i mam kasę po tacie. Ale co mi to daje?! No nic! Zero! Nie mam prawdziwych przyjaciół, tylko wrogów. Którzy na każdym kroku cię atakują, są zazdrośni, itp. Czasem mam ochotę pobyć w Plebs'ie. Z myślą, że tam mnie przyjmą. Ale nie! Moje miejsce jest na ,,scenie" w śród ,,szlachty". I tak już zostało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz